Продажба на билети, предплащане за ползване на сейф, влизане на територията на Минерален комплекс “Terme di Hissar”:
1. Входни и депозитни каси /продажба на билети за вход, зареждане на електронни гривни със суми, предплащане на наем на сейф/ – служителите работят с предпазна маска и ръкавици.
2. Електронните гривни, които посетителите получават при влизане в комплекса , се дезинфекцират в края на деня след връщането им.
3. Пред всяка каса има отбелязани маркери, гарантиращи спазването на социална дистанция от 2 м.
4. На входа на комплекса и при всички обекти, където се извършва обслужване на клиенти, е поставен дозатор с дезинфектант.
Влизане на територията на Минерален комплекс “Terme di Hissar”:
1. Пропускане на посетителите се извършва чрез преминаване през турникет.
2. При преминаване се проверява също и багажа на посетителите за внасяне на забранени предмети, оръжия, храни, напитки и др.
– служителите, които извършват чекиране на посетителите и проверяват техния багаж, работят с ръкавици и предпазна маска;
– след турникета има поставен дозатор с дезинфектант;
– на всеки 60 минути служителите сменят ръкавиците и предпазните си маски с нови такива;
Информация за посетители:
1. Служителите, които предоставят информация на посетителите преди и след влизане на територията на комплекса и по време на обслужването им, е необходимо да бъдат с предпазна маска.
2. Спасители на басейните е необходимо да:
– спазват дистанция от минимум 2 м. от посетителите;
– контролират спазването на дистанция в басейните и съоръженията в Релакс зоната;
– при инцидент, спазват изискването за оказване на първа помощ съгласно предписанията на БЧК.
Заведение за бързо хранене и барове:
1. Всички заведения в комплекса са на открито. Прилагат се мерките, валидни за работа на заведения за бързо хранене и барове, а именно:
– разпределение на масите съгласно изискванията за спазване на дистанция от 1,5 м. една от друга като на една маса могат да седят максимум 6 човека или 1 семейство;
– заведението за бързо хранене в комплекса ще работи с 50% от капацитета си до 18:00 ч. или според последно издадената заповед на Здравния министър;
– баровете в комплекса ще работят с 50% от капацитета си до 19:30 ч. или според последно издадената заповед на Здравния министър;
– кухненския персонал работи с предпазни средства – ръкавици, маски и шапки;
– служителите, които обслужват клиентите, работят с ръкавици и предпазна маска;
– на всеки 60 мин. се дезинфекцират плотовете, на които се издава храната на клиентите;
– след всеки клиент се почистват и дезинфекцират масите и столовете;
– ВИП шатри – могат да се ползват от едно семейство. Почистват се и се дезинфекцират след освобождаването им от посетителите и преди заемането им от нови клиенти;
– пред всеки щанд има разчертани маркери, чрез които да се осигури спазването на дистанция между посетителите.
Съблекални и тоалетни:
1. Прилагат се мерките, валидни за поддръжка на тоалетни и съблекални при открити басейни, а именно:
1.1. Съблекални:
– почистване с дезинфектант на всички общи части на всеки 60 мин.
1.2. Тоалетни и душове:
– перманентна дезинфекция на всеки 30 минути като това не възпрепятства движението на посетителите;
Басейни:
Всички водни съоръжения отговарят на изискванията за осигуряване на поддържането на остатъчен свободен хлор във водата 0.4 – 0.5 мг./литър.
Поддръжка на общи части, шезлонги, чадъри, пуфове:
1. Общи части и площадки:
– всички общи части се мият с пароструйка всеки ден преди отваряне и след затваряне на комплекса.
2. Шезлонги, чадъри и пуфове:
– разположението на шезлонги и чадъри е съобразно с изискването за спазване на социална дистанция от най-малко 1,5 м. между шезлонгите;
– всеки шезлонг се дезинфекцира след окончателното му освобождаване;
– под един чадър може да има не повече от 2 – ма човека или 1 семейство;
– Пуфове, шалтета, се дезинфекцират всеки ден преди отваряне и след затваряне на комплекса.