Често задавани въпроси

„Terme de Hissar” е най-големият минерален комплекс в град Хисаря. Тук ще откриете водни съоръжения за всяка възраст, както и много възможности за качествено развлечение – басейни, заведения, тематични DJ партита, събития, детска анимация, Релакс зона със сауна, парна баня, солна стая и закрит минерален релакс басейн.

Може ли деца да посещават самостоятелно комплекса?

Според закона на Република България, малолетни (до 14 год.) и непълнолетни (до 18 год.) посетители трябва задължително да бъдат придружавани от родител, настойник, попечител или отговорен възрастен (над 18 год.).

Допускат ли се домашни любимци в комплекса?

С оглед комфорта на всички наши посетители, на територията на комплекса не се допускат домашни любимци, независимо от тяхната порода или размер.

Има ли ограничения за ползване на комплекса?

Не е препоръчително ползването на сауна и парна баня от бременни жени и лица под 18 год.

Не се допуска ползването на водните и СПА съоръжения от хора с наранявания (гипс, превръзки, оперативни шевове), както и хора, страдащи от заразни болести или проявяващи симптоми на Covid – 19 /температура, хрема, кашлица, загуба на вкус и обоняние, болки в мускулите, треска/.
Важно е да се съобразявате със здравословното си състояние и сами да прецените кое от съоръженията не е безопасно за ползване от Вас.
На територията на комплекса има спасители, които се грижат за безопасността на нашите посетители.

Има ли услуги и съоръжения, за ползването на които трябва да се доплаща?

Ползването на откритите басейни е включено във входната такса.
Доплаща се единствено за ползване на допълнителни услуги, Релакс зона, наем на сейф, консумация в заведенията в комплекса, ползване на шатри, наем на хавлия и др.).

ДО 30.09.2021 г. ПОЛЗВАНЕТО НА РЕЛАКС ЗОНА Е ВКЛЮЧЕНО ВЪВ ВХОДНАТА ТАКСА!

ПОЛЗВАНЕТО НА ШАТРА Е БЕЗПЛАТНО!

Безплатно ли е ползването на шезлонгите и чадърите в комплекса?

В цената за вход се включва ползване на чадър и шезлонг.
Моля, имайте в предвид, че броят на шезлонгите и чадърите е ограничен и след заемането им, няма възможност за предоставяне на допълнителни.
В „Terme di Hissar“ не се приемат предварителни резервации на шезлонги.
Ако държите на запазено място, можете да си наемете шатра в нашата ВИП зона срещу допълнително заплащане.

Има ли паркинг към комплекса и безплатен ли е той за неговите посетители?

Комплекса разполага с паркинг, който е безплатен за гостите на комплекса и е само на тяхно разположение.

На територията на комплекса има ли условия за пребиваване на хора с двигателни проблеми?

За хора с двигателни проблеми има предвидени паркоместа, съблекални и душове, осигуряващи всички необходими условия за придвижване с помощни средства или инвалидни колички.

Има ли медицинско лице в комплекса?

На територията на комплекса, в рамките на работното време на водните и СПА съоръжения, има постоянно присъствие на медицинско лице, което оказва първа помощ на пострадали на територията на обекта.

 

Какво е подходящото облекло за ползване на басейните и СПА центъра?

Най-комфортно ще ви бъде с бански костюм.
От гледна точка на безопасността Ви и тази на останалите посетители на комплекса, не са позволени панталони или тениски с метални аксесоари, ципове или закопчалки, както и бижута и ланци.
От гледна точка на комфорта на всички наши гости, които са от най-различна националност, пол, семеен статус, религия и възраст, не се допускат посетители по бельо, прозрачни бански или монокини.

Има ли осигурен транспорт до/от комплекса?

Всички жители и посетители на град Хисаря могат да се възползват от безплатните ни автобусни линии до и от комплекса.
Подробна информация за спирките и разписанията можете да намерите ТУК.

Какво е необходимо да нося със себе си?

Носете със себе си само най-необходимото: бански костюм и шапка, хавлия, слънцезащитна козметика, пари в брой или дебитна / кредитна карта за внасяне на депозит във Вашата електронна гривна за допълнителните услуги и документ за самоличност, който да Ви легитимира в случай на нужда.

Не Ви препоръчваме да носите скъпи бижута или други ценни вещи.

Необходимо ли е да заплащам входна такса в случай, че няма да ползвам водните съоръжения, а желая само да бъда клиент на заведенията в комплекса?

За да бъдете наш гост, дори и само като клиент на заведенията в комплекса, е необходимо да заплатите входна такса.

Как се процедира, ако метеорологичните условия не са подходящи за ползване на водните съоръжения, а вече съм закупил билет за вход?

Наш приоритет е безопасното използване на всички съоръжения от нашите посетители.

Ако климатичните условия не позволяват безопасното им ползване, работата им се преустановява до подобряване на метеорологичните условия.

Не се възстановяват суми поради лоши метеорологични условия!

Къде мога да съхранявам лични ценности и документи?

Съхранението на лични документи и ценности е Ваша отговорност.

По желание, можете да наемете сейф срещу допълнително заплащане, което се извършва на нашите каси след влизането Ви в комплекса.

Цената за наем на сейф е 5.00 лв.

Минерален и СПА комплекс “Terme di Hissar” не носи отговорност за изгубени лични вещи, ценности и документи, които не са оставени за съхранение в сейф.

Как се заплащат допълнителните услуги в комплекса?

Входната си такса, както и депозит за допълнителни услуги, можете да платите в брой или с дебитна / кредитна карта на нашите каси.

На територията на комплекса, единственият инструмент за плащане, е Вашата електронна гривна. Можете да я зареждате със суми по Ваш избор.
С електронната си гривна извършвате плащане на всички допълнителни услуги, които ползвате на територията на комплекса (храна и напитки, наем на сейф, ползване на СПА център, масажи и терапии за лице и тяло и др.).
Наличността във Вашата електронна гривна можете да проверите по всяко време на нашите каси.

Ако депозираната сума във Вашата електронна гривна е на изчерпване, можете да я презаредите на нашите каси.

Гривните са водоустойчиви и не се свалят по време на целия Ви престой в комплекса.

За изгубена или повредена гривна се дължи глоба от 20,00 лв.

Как се зареждат суми в електронната гривна и какво се случва с внесената сума, в случай, че не успея да я изразходвам?

Зареждането на електронните гривни се осъществява на нашите каси (в брой или с дебитна / кредитна карта).

В случай, че не сте изразходвали цялата сума, остатъкът Ви се връща на касите при напускане на комплекса в брой, в български лева. Не забравяйте да го вземете от касата, преди да върнете гривната си!

Всички гривни се рестартират веднага след връщането им и информацията в тях не може да бъде възстановена!

Възможно ли е да се излезе от комплекса и след това отново да се влезе в рамките на същия ден?

По време на престоя си можете да излезете извън комплекса като за целта на входа наш служител ще вземе електронната Ви гривна и ще Ви даде талон с номер, срещу който при връщането Ви ще си я получите отново.

Позволено ли е внасянето на храна и напитки в комплекса?

На територията на Минерален и СПА комплекс “Terme di Hissar” спазваме строги стандарти за безопасност на храните и напитките, поради които внасянето на външни такива не се допуска. Изключение се прави единствено за бебешки храни и води.

На входа на комплекса охраната проверява багажа на всички посетители за оръжие, стъклени предмети, храна и напитки. Ако такива бъдат открити, охраната ще ги задържи, докато напуснете комплекса, и ще Ви бъдат върнати, когато си тръгвате.
Ако държите да консумирате собствени храна или напитки, имате възможност да излезете от комплекса и да се върнете в последствие.

Предлагат ли се храни и напитки в комплекса?

На територията на Минерален и СПА комплекс “Terme di Hissar” има заведение за бързо хранене и три бара, където се предлагат разнообразни храни /пица, паста, бургери, дюнер, разновидности на пълнен картоф/, салати, сладолед, алкохолни и безалкохолни напитки.

За сезон Лято’2021 година, Минерален и СПА комплекс “Terme di Hissar” ще бъде отворен за посетители от месец Май 2021 г. до месец Септември 2021 г.

Как да постъпя, ако някой от посетителите на комплекса се държи непристойно?

Ако сте обезпокоени от поведението на някой от посетителите ни, моля, избягвайте лични саморазправи и се обърнете към охраната на комплекса.
Охраната има право да изведе извън територията на комплекса и без право на обезщетение всеки, който нарушава правилата за сигурност, демонстрира непристойно поведение или агресия, или видимо е злоупотребил с алкохол или други упойващи вещества.

По какъв начин да се свържа с Вас, в случай, че съм забравил вещи на територията на Минерален и СПА комплекс “Terme di Hissar”?

Ако установите, че сте забравили или изгубили свои вещи на територията на комплекса, можете да се свържете с нас на телефон +359898480018.

Ще се свържем с Вас на посочен телефонен номер, когато открием забравените / изгубените вещи. Същите ще Ви бъдат изпратени с куриер за Ваша сметка на посочен от Вас адрес.

Каква е водата в басейните в комплекса и каква е нейната температура?

Водата в басейните в комплекса е минерална от термален водоизточник „Банчето – кв.Миромир”. Водата извира с температура 36 градуса.

Не я затопляме допълнително, така че температурата ѝ зависи от времето и климата за съответния месец.